torsdag 14. februar 2013

Syndere på fjellet


Kari forteller

Mette og jeg er to venninner som alltid har hatt mye til felles. Vi gikk i samme klasse på skolen, leste lekser sammen og gikk på kino sammen. Da juletentamen var over fant vi en vinterdag ut at vi skulle dra på hytteferie, bare vi to. Ingen masete, barnslige gutter rundt oss.
"La oss ta en helg og bare slappe av, gå på ski og kose oss," sa Mette til meg. "Herlig, det kommer til å bli helt fantastisk etter all denne lesingen og alt arbeidet." Som sagt så gjort, lørdag morgen lastet vi alt utstyret inn i pappas bil, ski, staver, mat og tøy. Så reiste vi opp til familiehytten, jeg kjørte for Mette hadde ennå ikke fått sertifikat, og jeg var svært forsiktig, følte meg ikke helt stø i trafikken enda etter bare tre måneder med "lappen". Heldigvis kom vi helskinnet forbi Kongsberg og jeg begynte å slappe av litt. Helmaks altså, det var stekende solskinn og snøen lå glitrende langs veien, nydelig vinterføre. Etter to timer var vi fremme ved parkeringsplassen, og kunne laste ut. Det var en dryg tur opp til hytta, men i det deilige været tok vi det med ro og koste oss mens vi gikk. Skjønt det var da tungt nok, med hver vår ryggsekk. Endelig var vi fremme, fikk skoddene av vinduene og ved i peisen. Det er en stor, deilig hytte, veldig stor for bare oss to.
 "Jeg er sulten," sa jeg, "la oss få oss litt middag." "Vin til maten?" spurte Mette og tryllet frem en flaske Madonna. "Naturligvis, riktignok er klokken bare fem, men det er jo lørdagskveld."
Vi tok frem provianten og varmet på propanovnen.
"Kult med rødvin og bokslapskaus," sa jeg.
Vi spiste og koset oss, fniste og hadde det moro, som jenter flest. Ble nok litt susete av vinen. Vi var godt igang på den andre flasken, stearinlysene kastet muntre skygger over ansiktene våre. Etterhvert ble det så varmt av peisen og lysene at vi begynte å lette på tøyet.
 "Hadde vi hatt gutter med nå hadde det nok blitt snakk om klespoker og klining," bemerket jeg. "Det kan vi da gjøre likevel." "Spøker du, vi er jo to jenter?" Mette kikket på meg. "Det er jo så varmt nå at vi likevel må kaste klærne, så la oss lage en skikkelig striptease." Hun satte på kassettspilleren og begynte å danse. "Du er sprø," sa jeg. "Ja, det er jeg vel, men skal vi ikke ha litt gøy. Kom igjen da vel."
Vi danset til den svingende musikken, Mette dro genseren av seg, svingte den rundt hodet og ropte:
"Her kommer sexy .. av med klærne jente." Jeg lo så jeg nesten gråt og hadde vanskelig for å holde meg oppreist, Wence samlet meg opp i armene sine og jeg kjente kroppen hennes mot meg og merket at hun var svett etter varmen, vinen og anstrengelsene. "La oss sette oss litt."
Vi krøp sammen i sofaen og dro et ullteppe over oss. "Nå holder vi ihvertfall varmen," og vi lo igjen. Det var blitt en annen og ny atmosfære i hytta. Vi klemte oss inntil hverandre. Varme og svette. Det duftet så deilig av det lange mørke håret til Mette, som om hun skulle ha lest tankene mine strøk hun meg over det lyse krøllete hodet mitt. "Hadde du tenkt på noe slikt," Berit, før vi reiste. "Nei, jeg er helt uerfaren," sa jeg, og trakk henne innad meg.

Vi klemte hverandre fast, kinn mot kinn. Jeg kjente munnen hennes mot øreflippen min, tungen hennes lekte med øredobben min. Hun snudde ansiktet mot meg og våre munner møttes i et langt kyss. Det var bedre enn noen gutt hadde kysset meg, de var alltid så klossete, men Mette var full av både ømhet og kåthet samtidig. Jeg skjønte instinktivt hva hun ville. Hendene mine gled over kroppen hennes, jeg la henne ned på sofaen og kjærtegnet de små brystene hennes.
"Jeg har alltid vært så misunnelig på deg," sa hun og gjorde gjengjeld.
Jeg er nok ganske velutviklet for alderen, og har temmelig store, faste bryster. Det hender jeg står splitter naken foran speilet og beundrer min egen kropp, slank midje og store pupper skal jo være idealet. Vi var nå begge helt nakne under teppet. Lå tett klynget sammen som et elskende par, og var travelt opptatt med å utforske hverandres kropper. Jeg lot hånden gli nedover hoften hennes, kjærtegnet og klemte rompeballene og tilbake oppover ryggen til brystene. Jeg hadde nok litt ekstra lyst på dem, og begynte å kysse brystvortene hennes, sugde de inn i munnen mens hun stønnet av velbehag. Så kjente jeg hånden hennes stryke meg opp og ned langs det ene låret, forsiktig nærmet hun seg hårkruset, nærmere og nærmere for hvert kjærtegn. Så lot hun en finger forsiktig gli langs sprekken. En voldsom lystfølelse jog igjennom meg, og jeg skilte benene. Mette flyttet seg slik at hun hvilte hodet på låret mitt, og det lange håret hennes kilte meg og gjorde meg ennå mere opphisset. Jeg sprikte ut med benene så langt jeg kunne, og hun kjærtegnet klitoris. Først med fingeren mens hun lå og så og så på kjønnet mitt, og så kjente jeg tungspissen hennes spille over det følsomme området øverst på låret. Det gikk nesten for meg i det øyeblikket, jeg spente alle musklene i kroppen og grep tak i sofaen mens jeg stønnet høyt. Nå kjente jeg tungen hennes på klitoris, den vibrerte og lokket ut av meg de skjønneste følelser. Hun slikket og kjælte, sugde og småbet. Hun stakk hele tungen inn i meg og jeg kjente en herlig rislende følelse gjennom hele kroppen.
"Nå går det, nå går det."

Plutselig ble hele rommet opplyst av et lynblink fra vinduet. Vi spratt opp og prøvde å dekke våre nakne kropper. For sent, vi så skyggen av noen som hadde stått utenfor. Hastig dro vi på oss genser og bukse idet det banket på. En mann i midten av tyveårene sto utenfor, med et fotoapparat. "Har dere lyst på kopier av det bildet?" spurte han smilende. Vi var sjenerte og fortvilet, ante ikke hva vi skulle gjøre. Mannen kom inn i stua.
 "Jeg heter Arne," sa han, hyggelig hytte dere har. "Vær så snill å la oss få filmen," tryglet Mette. "Jeg vil gjerne ha bildet selv," sa han, det kan muntre opp hvem som helst, dessuten vil jeg jo gjerne ha ett minne fra det kvarteret jeg har stått på utsiden og kikket på dere.
Vi rødmet, helt fortvilet. "Hva som helst, bare ingen oppdager det og får se bildet," bønnfalt jeg. Mette kikket på meg og ristet på hodet. "Vel, vel," sa Arne, kanskje dere kunne kjøpe det tilbake. "Vi har ikke så mye lommepenger, hvor mye skal du ha" "Det var ikke penger jeg tenkte på, lo han, først litt oppvartning, jeg er sulten etter en lang tur." Han satte seg i en stol. Ja, ja vi visste ikke riktig hva vi skulle gjøre, "Hva med smørbrød?" spurte jeg "Helt fint, og gjerne litt av den vinen som står der."
Vi smurte et helt lass med smørbrød, og prøvde å varte ham opp så godt vi kunne. Jeg sto på kne på den ene siden av stolen, med brødfatet i armene og bød ham. Mette på den andre siden med vinflasken og et glass som hun hold for ham.
"Dette var et liv jeg likte" sa Arne og klemte på det venstre brystet mitt. Jeg ble så forskrekket at jeg nesten mistet fatet. "Oppfør deg pent," sa han, "ellers kommer jeg til å sende kopier av bildet både til foreldrene og vennene dine, tenker dere blir populære på flere måter." "Vi må nesten gjøre som han sier, sa Mette, men får vi igjen filmen da?" "Jada," sa mannen, "oppfør dere pent nå, så har ikke jeg bruk for bildet, da kan dere få det igjen." Han lot hånden gli nedover brystet hennes og klemte til over puppene, klemte og klemte mens Mette rødmet til langt nedover halsen. Men hun sa ingenting, og rørte seg ikke. Nå var han ferdig med å spise og ba meg reise meg opp.
 "Nå vil jeg se på deg, dra ned buksa!" Jeg kneppet opp buksesmekken og dro buksene ned på knærne, jeg hadde ingenting under. "Og så puppene." Jeg dro genseren opp under armene, så brystene kom til syne. "Dra genseren helt over hodet og la den være der."

 Jeg sto med armene i været mens de holdt i genserkanten, kunne ikke se noe som helst inni den tykke genseren, og fikk munnen full av ull. Så kjente jeg plutselig hender som klemte på de nakne brystene mine og som så gled ned mot rumpa mi, bøy deg sa han og ga meg en klaps på enden. Det var så ydmykende, men jeg bøyde meg og kjente fingre som dro rompeballene fra hverandre, strøk opp langs låret, og en finger som gled inn i musa. "Stå stille!" sa han da jeg trakk meg vekk. Påny ga han meg ett klaps på rompa, hardere denne gangen. Buksene ble tatt av meg, og bena mine ble spredd ut.
 "Sprik skikkelig," sa han så skal du få smake noe annet, og jeg kjente manndommen hans mellom lårene, så trengte han inn. Samtidig kjente jeg noen som slikket meg på musa, han måtte ha tvunget henne til å sitte på gulvet under meg mens han tok meg. Mot min vilje begynte jeg å bli opphisset. To hender grep rundt brystene mine uten at jeg visste om det var Arne eller Wence. Plutselig trakk han seg ut av meg, og jeg fikk pusten igjen. Han tok tak i genseren og klippet et lite hull foran munnen, takknemlig trakk jeg pusten dypt. Jeg kunne fremdeles ikke se noenting, men jeg ble ihvertfall ikke kvalt. Noen ledet meg bort til en stol og kysset meg gjennom hullet i genseren. Det måtte være Arne, tungen hans var så svær at den fyllte hele munnen min. Så trakk han seg tilbake og ba Mette gjøre det samme. Så myk og forsiktig hun var i forhold. Hun trakk seg bort, og jeg kjente kjønnet hans mot leppene, det duftet av min egen mus, og han presset seg inn i munnen min og grep meg om hodet.
 "Gjør dette skikkelig, så får dere filmen," sa han, og jeg merket Mette kjærtegnet ballene hans som slo mot haka mi mens han pumpet inn og ut av munnen min. Det gikk en evighet, jeg sugde og sugde, plutselig strammet pikken hans seg, og varm veske sprutet ut og inn i munnen min, noe i halsen og noe nedover kinnet. Han sank sammen, og jeg dro av meg genseren. Men før jeg rakk å tørke av meg sa han til Mette:
"Her er filmen hvis du kysser henne ren." Og Mette kom til meg, holdt rundt meg, og kysset meg og slikket meg. Alle tre var vi nå splitter nakne, og jeg kjente brystene hennes mot mine mens vi sakte kjærtegnet hverandre, og hun slikket kinnene og haken min og til slutt ga meg et langt kyss på munnen. "Du var tapper," sa hun. Jeg tenker tilbake på dette som nå er en hemmelighet mellom oss tre. For vi har senere møtt hverandre flere ganger og hatt det fantastisk herlig, selv om Arne holdt ord og ga oss filmen. Egentlig må både Mette og jeg innrømme, så er en slik trekant enda deiligere og mer fantastisk en vår egen kos.