lørdag 23. juni 2012


Det regner i Bergen.

Magnus forteller
I sommerferien tok jeg toget til Bergen. Den største severdigheten i Bergen er egentlig på veien ditt, nemlig Flomsbanen. Har man en liten pjokk med seg som unnskyldning, kan man naturligvis besøke akvariene. For min egen del liker jeg å rusle rundt og kikke på alle de gamle havnebygningene. Men nå regnet det. Noen påstår at det alltid regner i Bergen, men det er en overdrivelse. Byen er absolutt best i solskinn. Når det er grått og trist, eller når det siler ned er det ikke bedre i Bergen enn i andre byer, det er bare dette ryktet de har. Skyene kommer inn fra havet, møter fjellene og stiger til værs, og dermed så pøser det ned. Bergen er den eneste byen hvor du fremdeles kan få kjøpt kalosjer.

Denne onsdags-formiddagen ga været så klart uttrykk for at det var dagen for innendørs sysler. Jeg gikk opp trappen og banket på døren til min venninnes leilighet, hun bor i en hyggelig leiegård litt i utkanten av byen. Den varme kriblingen i maven som hun alltid gav meg ble mer og mer overveldende. Snart hørte jeg hennes lette skritt og døren åpnet seg.
"Hei pusen!"
Vi omfavnet hverandre, den varme kroppen hennes gned seg mot meg, og jeg merket den velkjente opphisselsen bre seg. Da hørte jeg bevegelser inne fra stuen.
"Har du besøk?"
"Ja," svarte hun, "Elin er en kusine av meg og skal bo her en uke. Hun skal snart flytte hjemmefra, og jeg har lovt å hjelpe med å finne en hybel her i Bergen."
Vi gikk inn, og jeg ble behørig presentert.
"Hei Magnus," sa hun og ga meg en rask klem.
"Vel, vel," tenkte jeg, "dette blir noen kjedelige dager, være barnevakt for en 17 år gammel jente fra Kristiansand istedet for de herlige ekstatiske aktiviteter som jeg i stillhet hadde planlagt."
Turid og jeg hadde vanket sammen i over et år nå, og kjente hverandre godt. Jeg hadde utforsket alle hennes erogene soner, og hun hadde en egen evne til å gjøre meg kåt og vill. Jeg tenkte på hvordan Turid pleide å la tungen spille over ballene mine, suge den ene inn i munnen og borre sine lange rødfargede negler inn i rompeballene mine. Og nå dette, en uke med fem kjedelige dager, kanskje vi tre kunne ta en tur i akvariene, eller gå på kino, pøh...

Ja, ja, vi satte oss alle tre og Turid skjenket kaffe. Hun har en fascinerende leilighet, egenhendig innredet, og viser hvilke evner hun har i kreativ retning. Hun var en av de lovende kandidater fra Kunstakademiet. Både leiligheten, og utelivet var nærliggende ting å prate om, og Elin viste seg forsåvidt å være en hyggelig samtalepartner, men jeg hadde tross alt ikke sett Turid på over en måned, og hadde helt andre ting enn konversasjonsteknikk i tankene.

En av de ting som Turid har samlet er et sjakkspill fra India. Hver og en av brikkene er meget kunstferdig utskåret, og hele spillet må ha kostet en formue. Det spesielle ved spillet er imidlertid at alle brikkene fremstiller mennesker og dyr i alle mulige samleieposisjoner. Jeg la merke til at Elin stadig smygtittet bort på reolen hvor spillet sto, og snart tok Turid henne med stolthet bort for å kikke nærmere på de enkelte detaljer.

Elin rødmet stort, og tok forsiktig imot en av brikkene;  "Denne stillingen her må være vanskelig," sa hun.
"Magnus og jeg har prøvd alle sammen," lo Turid. "Hvilken liker du best."
Elin rødmet om mulig enda mer.
"Jeg har bare prøv denne," sa hun og tok opp løperen. Det var et par som elsket i en klassisk misjonærstilling.
"Her er min favoritt," jeg strakte meg etter den andre løperen. Denne viste en naken, stående mann med et stivt strittende lem. En vakkert utskåret kvinne sto på kne foran ham og omfavnet organet med svulmende lepper.
"Jeg tror ikke jeg kan gjøre noe slikt, det er så altfor stort, jeg kom til å kaste opp."
"La meg vise deg," brast det ut av Turid, og før vi andre rakk å reagere gikk hun ned på kne foran meg. Elin og jeg så forstenet på mens hun trakk ned glidelåsen. Med et vant grep lot hun hånden gli inn i buksen min og jeg kjente neglene mot pikken.
"Den står jo ikke, det skal vi raskt fikse," sa hun og lirket pikken ut.

Langsomt lot hun hånden gli opp og ned før hun lente hodet mot maven min og lot leppene sine gli over pikkehodet. Jeg reagerte spontant, og den ble stivere enn noensinne. Turid sugde stangen inn i munnen og begynte å rotere med tungen. Jeg stønnet idet hun la en myk hånd på ballene og lot neglene klore forsiktig til de holdt på å eksplodere. Elin så fascinert på, hun klarte ikke å rive blikket løs fra pikken min som nå gled ut og inn av munnen til Turid.
"Men hvis det går for ham?" utbrøt hun.
Da gikk det for meg, ukers oppsamlet energi eksploderte. Turid prøvde å svelge unna, men det rant nedover kinnet, over haken og ned halsen hennes. Jeg lente meg utmattet tilbake. 
"Det er fantastisk," sa Elin, kan jeg prøve?
Turid svarte med sin dype besnærende latter. "Magnus har gjerne nok både til to og tre, men vær forsiktig. Husk den er min eiendom, så ikke bit."

Elin knelte foran meg, hun tok forsiktig det slappe organet i sine myke varme hender. Så trutet hun munnen og kysset pikken ytterst på hodet. Deretter stakk en liten lyserød tungespiss ut, og hun kilte meg opp og ned langs hele pikkens lengde. Jeg merket at jeg begynte å reagere igjen. Turid hadde i mellomtiden tørket av seg mine safter og tatt av seg blusen og brystholderen som var blitt klissete. Hun strakk en hånd ut og kjærtegnet ballene mine mens jeg klemte på brystene hennes og kløp forsiktig i brystvortene. Pikken var blitt helt stiv igjen og Elin tok den inn i munnen mens hun ronket med hånden.

"Himmeriket," tenkte jeg, aldri hadde jeg trodd jeg skulle få oppleve en slik fantastisk situasjon. Turid klemte seg inntil meg og kysset meg langt og inderlig på munnen, jeg kjente de bare brystene med de struttende vortene mot meg, hun rev opp skjorten min og vi hadde full hudkontakt. Hele tiden ronket og suget Elin trofast og snart merket jeg at det strammet seg igjen. Musklene i pikken snørte seg sammen og Elin trakk fort til seg hodet i det jeg sprutet utover.

"Fortsett," stønnet jeg og hun ronket forsiktig mens sæden trakk seg inn i genser og skjørt.
"Tror visst jeg må ta av meg jeg også," sa Elin, aldri hadde jeg ant at det var så mye væske som kom. Elin reiste seg, strakte seg og begynte å trekke genseren over hodet.
"Gled deg til i natt," sa Turid og blunket til meg.