fredag 29. juni 2012


På rorbuferie i Lofoten.

Magnus og Anita
Sist sommer kjørte Anita og jeg fra Nordkapp og nedover norskekysten til Lofoten. Vi hadde naturligvis først kjørt opp gjennom hele Sverige, men det er nærmest for transportetappe å regne. Fin motorvei hele strekningen, og vi blåser opp gjennom hele landet på et par dager. Også gjennom Finland går det raskt unna. Det er først når vi tar fatt på de kronglete norske veiene at det blir noe severdighet ut av turen. I Lofoten er alle de gamle fiskeværene forandret til turistplasser og det er populært å leie seg inn på rorbuene for en ukes tid. Vi reiste i midten av juni for å komme utenom all rushtrafikken. Det var vellykket, vi fant rom overalt uten å ha bestilt noe på forhånd. Både Flakstad og Nusfjord var trivelige små samfunn hvor en kunne leie seg sitt egen lille røde hus. Disse buene hadde vært i bruk av fiskere helt til ganske nylig, men nå var det bare turister som bodde her. Vi slo oss ned i Nusfjord for en uke. Der var det flest usjenerte plasser, og det passer oss best siden vi liker å kaste tøyet når været tillater det. Koiene var på to etasjer, godt innredet kjøkken og trivelig oppholdsrom i første etasje, og soverom på hemsen. Vi kunne stelle oss selv, eller rusle bort til bebyggelsen og spise finnbiff, eller fisk av alle mulige varianter. Anita la sin elsk på lutefisk, mens jeg fant en tørrfisk-variant som var så sprø og velsmakende at vi kunne bruke den som snacks. På brygga kunne vi sitte å kikke på noen enslige fiskebåter som tøffet utover. Av verten fikk vi låne en liten robåt med påhengsmotor så vi kunne utforske litt mer av fjorden og omgivelsene.
Etter en halvtimes tid fant vi en usjenert bergknaus hvor vi kunne ta en dukkert i nettoen. Det salte vannet var iskaldt; forfriskende påsto Anita. Da var det bedre å slange seg ned på berget mens solen bakte oss. Anita begynte å smøre seg inn med solbadolje. Jeg iakttok henne mens hun smurte den glinsende oljen først over pannen, nesen, kinnene og halsen. Deretter ned over de nydelige brystene. Hånden hennes gled opp og ned, frem og tilbake. Klemte om brystet, og kjærtegnet liksom sine egne brystvorter mens huden ble glatt og spillende i solskinnet. Leppene hennes skilte seg halvt idet hun smilte mot meg. Hun helte en liten dam med sololje utover magen og brukte begge hender for å gni den utover, med langsomme sensuell bevegelser, hendene hennes gled nedover idet hun strøk opp og ned langs lårene, leggene, og så tilbake over maven. Mer olje, jeg ble nesten hypnotisert av hendene hennes, og fingrene som gjorde små, sirklende bevegelser. Så gled de forsiktig over hårkruset, benene skilte seg og fingeren tok hardere, pekefingeren gled over klitoris som nå kom til syne. Knærne bøyde seg og lårmusklene hennes strammet seg. Pikken min ble stiv som ett spett, men jeg lå helt rolig for ikke å bryte inn i trancen. Rompeballene hennes hevet seg fra underlaget, hun stønnet, fingeren tok hardere, hun drev to fingre inn i fitta. Jeg var helt betatt, fingrene hennes glinset. Jeg vet ikke om det var sololje eller fittesaft, hun klemte brystvortene hardt med den andre hånden. Opp og ned, frem og tilbake over klitoris strøk hun, åh - åh, vi enset ingenting annet. Hånden min grep ubevisst om pikken, en dråpe hadde dannet seg på tuppen, og det nesten verket i ballene. Hun spente kroppen, brystvortene var helt stive. Plutselig sank hun sammen, åpnet øynene og smilte henført til meg.       
Langsomt rullet hun seg over på maven, strakk seg og sa: "Det er din jobb å smøre meg på ryggen." Jeg kysset henne, leppene smakte salt og hun gned seg inntil meg. Vel, slik vi lå i solen trengte vi nok sololje begge to, jeg helte en liten dam over korsryggen hennes. Gned henne med den ene hånden og runket pikken med den andre. Anita hvilte hodet på armene med ansiktet mot meg. Øynene hennes fulgte mine bevegelser. Langsomt strakk hun ut en hånd og kjærtegnet ballene som vippet frem og tilbake under min runkende høyrehånd. Varm, solbrun, naken og deilig lå hun ved siden av meg og stirret stivt på pikken min som nesten ble uskarp så raskt dro jeg hånden frem og tilbake. Uten varsel sto strålen ut, jeg sprutet over armen og ryggen hennes, og noen dråper skvettet ut på berget.
"Beste sololje i verden," sa hun dovent og gned armen over brystene sine så saftene ble blandet sammen. Utslitt la jeg meg ned med hodet på hoftene hennes og betraktet kjønnsorganet mitt som skrumpet sammen og falt ned som et flagg i vindstille.